El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan

  • masa pelepasan:2024-04-04 19:00:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:210
  • Penerangan pantas:

    El Paso, memulakan ke hadapanPersatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, belajar dengan rendah hati semua te

Kandungan artikel
memulakan ke hadapan

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif,El PasoLift rumah tangga 5 tingkat kecil, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

El PasoLift tiba-tiba membuka pintu dan tidak bergerak selepas aras, tetapi secara automatik memulakan operasi selepas beberapa minit: Lift (escalator) telah berjalan terlalu lama, dan enjin overheats. Untuk mencegah membakar keluar, enjin sejuk dan automatik memulakan operasi.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

ColegialesKomponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak,El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahap, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif,El PasoScrew jenis lif rumah tangga, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan



Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Lif dengan/tanpa pemandu, jenis lif ini boleh mengubah sirkuitnya dan biasanya dijalankan oleh penumpang. Dalam kes aliran penumpang yang tinggi atau keperluan, ia diubah untuk dijalankan oleh pemandu.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Projek analisisThe requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.


El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan



Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Pengurusan jujurIa tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Mesin tarik lif terutamanya mengandungi mesin tarik magnet terus-menerus dan mesin tarik asinkron tradisional. Perbandingan dua jenis mesin tarik: Menurut Persatuan Lift China, dalam beberapa tahun berikutnya, dengan kadar pertumbuhan tahunan % - %. Dengan pembangunan terus menerus teknologi dan pelaksanaan terus menerus penyimpanan tenaga dan pengurangan emisi di China, nisbah produksi lif penyimpanan tenaga dalam total produksi lif di China terus meningkat, dijangka akan meningkat dari % pada ke sekitar % pada , mencapai unit. Untuk bekerja sama dengan pelaksanaan tindakan penyimpanan tenaga negara untuk bangunan berbagai kawasan telah memperkenalkan rancangan untuk penggantian atau pemulihan lif, menggantikan lif yang telah luput dengan lif penyimpanan tenaga melalui penggantian atau pemulihan teknik.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

El PasoKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, so it can achieve small volume and light weight.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


ElPasoMaklumat produk lain
  • LiaoyangEksperimen pengubah distribusiCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    LiaoyangEksperimen pengubah distribusiCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi

    XiangtanEnergi pengubahKepentingan motivasi

  • PuyangFabrik pengubah pengasingan jenis keringTransformasi dan pembangunan

    PuyangFabrik pengubah pengasingan jenis keringTransformasi dan pembangunan

  • MudanjiangFunction of oil immersed transformerTiga perkara asas kerja rumah

    MudanjiangFunction of oil immersed transformerTiga perkara asas kerja rumah

  • Bandar GuilinFungsi pengubah jenis keringAplikasi dan analisis pasaran

    Bandar GuilinFungsi pengubah jenis keringAplikasi dan analisis pasaran

  • Bandar ZhanjiangFungsi pengubah kuasaOperasinya mudah dan boleh dirancang

    Bandar ZhanjiangFungsi pengubah kuasaOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

    ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

  • Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

    Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

  • segera:Peringatan: Maklumat El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan memberi anda El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan. El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di El PasoLif duduk rumah.Ciri produk dan kaedah penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!